Saturday, March 20, 2010

Dikecewa kan buat pertama kali; T.T

20 Mac 2010; Sabtu.


Aku di kecewa kan; buat pertama kali.
Tidak pernah aku sekecewa sebegini.
Terlampau sgt; smpai tiga hari tiga malam aku menangis.
Berbakul2 air mata mengalir.
Pedih; sakit; terancam!!
Oh; hanya TUHAN yg tahu betapa teruk nya persaan aku skrg.
Terlalu terlampau. T.T


Wahai dikau; aku hanya mampu mengucapkan; 'Minta Maaf'.
Tidak mampu aku untuk melakukan nya.
Walaupun; dikau memaksa.
Aku sedih terkenangkan nya.. T.T


Dikau bergembiralah di sana.
Bersama2 teman mu; yg hebat2 belaka.
Hati ku kini; sedih merana.
Kerana; ke-tidak-boleh-ku utk bersama.


Kerana kekurangan DUIT nak ke sana.
Terlampau mahal kos nya!
Rm138; Rm238; Rm458.
Kau gila?
Gaji aku pun belum tentu cukup nak tampung kos sebenyak tuh.
Lain kali; Murahlah sikit.


Oh; SUPER JUNIOR SUPER SHOW!
Aku terkilan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sungguh! T.T


*Maafkan aku; RYEO WOOK oppa~
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :