Thursday, January 06, 2011

Mengenai dua ribu sebelas.

Secara zahirnya, aku dah sembilan belas. Tapi, secara batinnya, aku still tujuh belas. (Hahahaha, lawak!) Ehem, tertinggalnya dua ribu sepuluh beberapa hari yang lepas. Datanglah pulak dua ribu sebelas ni dengan persoalan.

APAKAH AZAM TAHUN BARU ANDA?

Tiap tiap tahun, azam tahun baru aku sama je. Semoga berjaya lah, semoga bahagia lah, semoga ceria lah, dan semoga semoga yang lain. Tak lupa pada 'Semoga aku dapat bertemu dengan jodoh aku tahun ni!' (Mungkin tidak!) Hahahaha. Apa apa pun, memang tiap tiap tahun aku tak tinggal meng-update kan azam tahun baru aku. Macam tu jugaklah tahun ni.

SEMOGA SEGALA IMPIAN AKU TAHUN NI TERCAPAI.

Dan impian aku adalah,



Impian pertama :




Impian kedua :




Impian ketiga :




Impian keempat :




Impian kelima :






(Okay, mungkin impian keempat tuh agak mustahil. Tapi, ade aku kesah? Lagi pun, mana boleh buat cording pakai mac. Aish, Dell pun jadik lah.)

(Dan, untuk impian pertama, kedua dan ketiga, tidak lah sebijik macam tuh. Memang ada kat malaysia ni sebenarnya. Maksud aku, yang sebaka dengan mereka, sejenis dan seadik beradik.)

Dan itulah dia senarai impian aku. Bukan lah lima je impian aku pon. Nak aku senarai semua, mati kebuluran aku nanti. Yang pasti, inilah azam tahun baru aku bagi dua ribu sebelas. Semoga tercapailah segalanya. (Amin.)
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :