Monday, February 21, 2011

Ketibaan , The FaceBlog !

Semenjak dua menjak ni , aku ada ternampak beberapa belog orang orang (iaitu anda anda sekalian ) dengan lambang kaler pink yang ala ala fesbuk tuh . Okay fine , apentah ? Aku buat bongok jelah pada awalnya . Then , sampai satu masa dah selalu sangat dah aku tengok kaler pink tuh berulang ulang kali dengan tahap ke-curious-an aku yang makin menggunung hendaknya , aku pon bukak lah page kaler pink tuh .



tengok benda ni banyak banyak kali , boleh cair oh !


Oh , FaceBlog ghupenye . ( TEKAN SINI untuk ke FecaBlog secara terus . ) ;D

Aku masih mendalami benda ni lagi , jadi I NEDD TIME okay ! Apa apa pun , WELCOME FACEBLOG ! Kehadiran anda amat dialu alukan . 
(aweewiitt ! )




(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :