Tuesday, July 12, 2011

mungkin ya , mungkin tidak !



okay , aku tak berapa suka rupa belog aku sekarang ni .
naik rimas aku tengok haa , demshit !


well , aku kembali setelah sebulan pergi menggelapkan diri tak tentu pasal . dah ternyata aku gelap daripada biasa . *bukan LEGAM okay !

timbul sedikit rasa malu bila member sekeliling tegur mana perginya keserian putih aku yang kini makin ditenggelami warna yang tak sepatutnya ada pada kulit ni . mak aihh , obvious sangat ke weh ? maknanya aku sememangnya putihlah dulu eh ? HAHA , sedikit bangga sekajap disitu . hee .

tapi tak bertahan lamalah kebanggaan aku tuh . sigh , tunggulah kau lagi sebulan nak putih balik fatt oi ! demshit again ! >,<

dan , sepanjang aku pergi menggelapkan diri ni ; dalam dalam dok terseksa jiwa raga bagai , tuhan ja yang tau , poket aku bakal dipenuhi dengan kegembiraan keceriaan dan kebahagiaan yang tak terkata .

walaupun purata anggaran yang bakal dimiliki dianggarkan hanya setengah , masih boleh memenuhi impian aku untuk seketika ini . acceh ~

persoalannya , apakah impian aku untuk seketika ini .

jeng . . jeng . . jeng . .




ini bukanlah sebarang jenis basikal . sememangnya aku mengimpikan nak basikal ni . err , takdelah sejak azali ke apa . sejak basikal ni menjadi trend katanya dimasa kini . lebih lebih lagi kat kolej aku . walaupun secara jujurnya aku takdelah RETI MANA PON nak main basikal ni , tapi entah kenapa keinginan nan tinggi terserlah dalam diri untuk mendapatkan sekurang kurang satu benda yang dipanggil basikal .

namun tipulah kalau aku kata takde halangan untuk aku capaikan impian aku ni . even sekarang pun tak mampu nak capaikan sebab duit takde lagi . *tunggu HUJUNG BULAN !

dan kemudiannya tertimbullah pulak beberapa lagi halangan yang mendatang .
"dari kau beli fixie ni , lebih baik kau beli motor !"
"eh , kau simpan duit tuh belanja aku makan piza pon boleh ."

aish , banyak pulak suara yang berkata kata . terbelah bahagi pulak aku dibuatnya .

itu baru satu side . side yang sebelah lagi .
"weh , bila kau nak beli fixie ni weh ."
"baik kau beli cepat , nanti naik harga susah kau !"

okay fine ! korang saja je nak pedajal mental aku kan ? demyou ! .

jadi , konklusi yang dapat kita terapkan adalah tunggu lah apa kata hati aku ni nak buat . mungkin ya , mungkin tidak ! aku pun tak tau macam mana , uhm .



budak kolej aku , setelah dikaji diselidik dah ada beberapa orang punya basikal ni . dan majoritinya budak course aku yang juga yang menghasut aku suruh beli cepat cepat . sabar kejap , tunggu duit dulu !


aku tak tau nak angkat kaler ape , sebab kaler yang aku nak dah ada budak ni angkat dulu . ceeh ! kurang asam dikau !

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :