Sunday, October 23, 2011

hari KAMSIS sedunia .

al kisah bermula . *taibbb* minggu ni katanya aku nak balik rumah opekos katanya nak pegi dating . al malangnya tak boleh sebab minggu ni bukan minggu untuk aku balik . heh ?

okay , al kisahnya lagi ada hari kamsis atau nama officialnya KAMSIS DAY . ape tuh ? sila tekan cik google .

okay , al kisahnya lagi dan lagi itulah ceritanya . *kehausan idea dipagi hari*






memang owesomeee !


walaupun pada mula mulanya aku mengutuk mengata berbagai tomahan , akan tetapi aku masih bergumbira tak ingat dunia sampai naik tanned muka ni berjemur tengah panas pagi nak ketengah hari tuh .

dan opekos , kerja aku tak lain tak bukan dok mintak budak budak ni posing bontot terjungkit ke atas , muka penyet , molot muncung ala ala donald duck gitu . #saya sebagai ahli PROSIDAKSI yang berwibawa . sekian .



malam itu pulak , candle light dinner nyah . HAHA , okay tipu . matilahnak kalau macam tuh . =,,="

setakat makan malam biasa duduk bersimpuh atas tikar mengkuang . yang penting nasi beriyani ! menahan kelaparan aku semata nak makan nasik beriyani ni , dua pinggan aku tibai . ambikaw !

dan katanya aku pakai kebaya malam tuh . auww , suweet bukan ?


okay aku tipu !

memang kau tunggulah berjanggut baru boleh tengok aku berkebaya . itu pun tak janji , teehee .

#tak sengaja beri harapan palsu dekat dieorang . maaf ye kalian !


sambil makan diselang selikan dengan persembahan yang sangat speechless . amboih , bukan main lagi kau berjoget sakan naa . kan dah kena kaw kaw dengan felo . *oppps!*

it's a wonderful night . walaupun pada mulanya aku pun tak paham apa yang terjadik kat atas pentas tuh , tapi aku layan jelah terpekik terlolong kat situ .

#hey incik drummer , anda sangat hensem owesome okay !

jadik secara keseluruhannya , owesomeeeeee ! itu jelah aku mampu cakap pun . nak jujur sangat karang aku pulak nanti rasa jahat . ouch !
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :