Wednesday, November 02, 2011

selamat November !

bulan November !

ohhh , dah nak akhir tahun dah . bermakna , nak habis sem dah aku . okay , tak sabar nak cuti !

dan bulan November jugak bulan FINAL . means segala galanya dalam bulan ni . final paper , test , assignment , test lagi , assignment balik , redo pulak , tiba tiba terselit quiz . kira penuh schedule aku bulan ni . bulan nilah nak raya , bulan nilah nak pergi berjoli , bulan nilah nak puasa *okay itu tipu* dan sebagai bagai benda lain lagi .

itulah hakikatnya . minngu ni sahaja tiga hari berturut turut test . kebal kepala otak aku baca buku , kira kalau jawab time final nanti boleh pass ah ! aku tak susah hati .

dan bulan ni jugaklah masing masing telah mula melukis gambaran masa depan masing masing . aku baru lepas baca blog abang boss aku sorang ni . katanya boss nak sambung ambik degree .  mak aih ! sampai ke situ haa dia fikir . jauh perjalanan sungguh ! kalau akulah , degree tuh apa pun aku tercungap cungap lagi nak jawab . dem !

so katanya boss , mungkin tak jumpa dah dia sem depan . ouhh , mesti sedih ! sebab tuh aku menggila dengan kau tadi , kononnya sisa sisa terakhirlah sebelum kau pergi . tee hee !





selamat maju jaya boss ! sumpah bukan aku je , orang lain pun akan rindu kau nanti .

okay tamat .



aku ? apalah gamaknya yang terdetik kat fikiran ni sekarang .


hari khamis ni aku nak balik beraya kat rumah jumpa adik adik yang menangis tak tentu pasal hari tuh katanya rindu kat aku . suweet !

okay , memang tak pernah terlintas nak berhenti ke nak kahwin ke takde ! aku cuma fikir , kau belajarlah habis habis dulu . dah , FULLSTOP !

mungkin determination aku tak setinggi abang boss tadi , sebab tuh aku sedikit amazed dengan impian dia . *tepuk tangan* mampos pilah sibuk mana pun aku , penat mana pun aku , kalau aku masih mampu aku teruskan jugak walau macam mana sekali pun .

masa depan , nanti aku rangka balik macam mana .



jadi semoga November aku baik baik sahaja .


ps : kepada Hafidz 
aku postpone dulu request kau tuh . serius aku tak tau nak gebang apa pasal dieorang ni  , otak dah kembang penuh dengan ilmu .

pss : ucapan untuk diri sendiri
selamat maju jaya final nanti . *dan semua orang jugak!*

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :