Thursday, August 12, 2010

Sesi Luahan Perasaan Sempena; Hari-Hari Indah Ku~

Selamat pagi; selamat petang dan selamat hari-hari~ Hari-hari yang indah macam hari-hari midori; KANN? Jadi disini; biarlah aku berkongsi sedikit sebanyak hari-hari indah aku kat sini.


Hari-hari aku cukup indah kalau perut aku boleh melawas dengan baik tiap-tiap pagi. Malang sekali; tak dapat nak tunaikan impian abadi aku tuh. *sakit perut je memanjang~

Hari-hari aku cukup indah kalau ada kelas start pukul satu petang. Malang sekali; tak mungkin kerna sayang! *sebab tulah aku tengah mengantuk sekarang neh, kelas pukul lapan kot tadi~

Hari-hari aku cukup indah kalau dapat tengok rambut aku terbang mengiringi awan di angkasa. Malang sekali; aku tak boleh buat selalu. *tak pasal-pasal ada budak histeria kang~

Hari-hari aku cukup indah kalau aku dapat makan chickenchop tiap-tiap hari. Malang sekali; aku bukanlah Bank Simpanan Berhad. *mati aku macam tu wei~

Hari-hari aku cukup indah kalau dapat beli KREKO tiap hari selasa seperti mana yang aku selalu buat. Malang sekali; susah untuk aku dapatkannya. *nak kena pergi Kajang baru boleh dapat~



Jadi; begitulah hari-hari indah aku. Sangat indah bukan?
T_______________________________________________________T

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :