Wednesday, July 21, 2010

Sesi luahan perasaan; secara rasmi.

Bismillahirahmannirahim; kita mulakan entry kita dengan Al-Fathihah~
............................................................................................................................
Amin~~

Dan; kita mulakan entry dengan sesuatu yang menyebabkan aku menjerit sorang-sorang kat kedai mamak ni.




Apakah perasaan anda sekarang? (khas untuk mereka yang rasa berperasaan sekarang~)

A) JongHyun~
B) MinHo~
C) Onew~
D) Taemin~
E) Key~
F) SHINee~~~

Baiklah; jika anda dapat menjawab soalan diatas,, maka; anda betul-betul memahami saya.
*Terima kasih semua~~*
T_______________________T

Jadi; itulah makadimah kita pada hari ini. Mari masuk kepada isi kandungannya!

Semenjak aku 'kembali ke sekolah' ni; atau lebih mesra dengan 'selamat datang ke kolej',, aku betul-betul merasakan yang aku betul-betul budak kolej. Bawa kamus ke mana saja; makan di kafe dengan rakan-rakan; keluar outing dengan berbaju kurung. Ya! aku budak kolej sekarang.

Mungkin aku lambat sikit dari budak-budak UiTM; kesah~
^___________________^

Ya; kehidupan aku sekarang sangat-sangat hebat tak terkata! Speechless~

Masuk lab; madam tengah mengajar kat depan,, aku main game kat belakang.
Masuk lab; madam tengah terangkan kat depan,, aku online facebook kat belakang.
Masuk kelas; sir tengah mengajar; aku main rubic kat belakang.

Seronok rupanya kehidupan kolej ni~
\(≥v<)/



Dari kiri;
Ila,, Moon,, Bayyah,, Sara,, Jaja,, Dekda,, Aku
(Jue 'hilang' dalam gambar~)

Ya; aku pelajar FHND, sem satu, di KPMB.
Session 3, yang pelajar perempuannya ada 8 orang je.

Ya; aku kini dah besar~
(^3^)/



*Moon; bukan main lagi kau,, GILER KAM eh?

**Jangan taching-taching!
Sapa taching; duduk surau~



*Baru aku perasan; yang selipar aku sorang je yang takde 'sifat kemerah jambuan'.
Sungguh 'macho' selipar aku.

Dari kiri;
Selipar Izzati,, selipar aku,, selipar Dekda,, selipar Yaya,, selipar Kak Eiqa,, selipar Kak Leen
(entah betul ke tidak?)


____________________________________________________________

Okay; kat sini tak de istillah 'cyber cafe'.
Yang wujud; hanyalah 'broadband' dan 'moderm'.
Dan laptop; SENDIRIAN BERHAD..

Ada pun; 'easy access' yang dah kena blog disebabkan 'kedegilan' kami yang nak online dalam lab tu.
*padan muka kami~
T______________________________________________T



Jadi; habis coretan aku.
Kepada rakan-rakan 'LAMA' yang hebat,, sentiasalah jadik hebat.
Dan; kepada rakan-rakan 'BARU' yang bakal jadik hebat,, berusahalah utk jadik hebat.
SEMOGA BERJAYA SEMUA~~



bintang-bintang*; gambar yang sepatutnya aku dah edit,, tak kesampaian utk aku membawa balik ke rumah.
Jadi; maaf~

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :