Friday, July 16, 2010

Sesi luahan perasaan yang pertama~

16 Julai 2010;

Okay; sedang menunggu lecture aku masuk kelas.
Okay; dah sampai pun dia.

Well; konklusinya,, aku sekarang menapak di beranang. Apa itu beranang? Ramai tanya aku sebenarnya.. Sadis je aku di buatnya!

Okay; aku dah nak start belajar dah.
*Alah; belajar Microsoft Word je~*
(Aku dah 'handal' dah)

Okay2; berbalik kepada pokok. Aku kini di KPMB. Ya; apa itu KPMB?
Tak perlulah aku terangkan; penat~~ T________________T

Jadi; konklusinya lagi,, aku bahagia di sini. Sangat-sangat bahagia.. Walaupun aku kesorangan kat sini (tak macam yang lain-lain tuh KAN!!!)

Jadi; semoga berjaya ya semua~ Aku mengharapkan yang terbaik dari anda semua.
..........................................................................................................................................................................

Sebenarnya; aku tengah tak sabar nak balik rumah. Balik rumah,, ohhhh,, balik rumah! Jadi; kita bertemulah lagi di rumah!

*Entry yang langsung tak masuk dek akal
*Aku takat nak lepaskan gian menaip je neh~ ^____________________^ v

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :