Monday, November 22, 2010

Mengenai aku yang kini berstatus.

Apa yang aku boleh cakap, manusia juga punya perasaan yang indah untuk dikongsi bersama. Sama ade berkekalan atau pon tak, itu bergantung kepada individu tuh sendiri.

Dan, itu termasuklah aku ni. Well, aku manusia jugak KANN? Rasanye tak pulak aku discover yang aku ni sebenarnya vampire ke apa ke? Still manusia yang suci hatinya.

Jadi, apa yang aku nak katakan adalah jangan terkejut kalau kalau korang korang sekalian jumpa aku kat tepi tepi jalan tengah berdating bagai ye! Jap, takde lah kat tepi jalan. Pavi ke, TS ke KANN? Hahahahaha, demand and supply sungguh.

Bukan apa, mungkin dah tibe masanya aku bergerak maju ke depan demi negara ku yang tercinta ni. Heh? Maksud aku, aku pon dah besar, makin tua dan makin ke angka dua puluh. Pergh, satu rekod yang baru sebenarnya tuh.

Hahahaha, jadi, berdasarkan apa yang aku luahankan, seperti aku skrg betul betul dah berbunga. Well, sebenarnyakan belum lagi. Hahahaha.



Em, berdasarkan firasat aku, susah sikitlah! Macam tak mapu nak maju ke depan je. Well, kalau kau je yang dok bertepuk tangan; yang sebelah sana tak, tak boleh jugak KANN? Jadi, IMPOSSIBLE IMPOSSIBLE!!

So, konklusi secara keseluruhan, jangan pikir karutlah fatt. Sedar tak kau yang ni sebenarnya HUBUNGAN CINTA TERLARANG! Heh, sedih pulak bila aku kenangkan kembali. t_______________________________________________________t


Apa apa pon, doa doakanlah aku semoga sentiasa sejahtera. ;D




* Bintang bintang;
Mak, Bapak, Abang, Nek, Tok Im ; orang mintak maaf eh? Tak dapat bendung lagi dah perasaan jiwa dan raga neh. D:
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :