Monday, November 08, 2010

Mengenai zaman kegemilangan aku yang tak berapa nak membanggakan.

Suatu ketika dahulu, keadaan seperti ini.



Aku : Meh! Nak henpone kau jap.

A (bukan nama sebenar) : Nak buat ape?

Aku : Usha lagu jap!

A (bukan nama sebenar) : Aku ade lagu korea je doh.

Aku : Ye er? Bak datang je lah~ (degil!)

*Aku pun usha, memang semua lagu korea bagai!

Aku : Nah, ambik balik! Tak phm aku. Asyik asyik korea!!





Suatu ketika hari tuh, keadaan berubah seperti ini.



B (bukan nama sebenar) : Meh weh! Nak usha henpone kau jap.

Aku : Nah! Buat ape?

B : Ade lagu bes bes tak?

Aku : Aku semua lagu korea je lah!

*B (bukan nama sebenar) pun membelek~

B : Ape semua lagu korea neh?

Aku : Suke aku lah!





Dunia dah berubah, zaman dah maju KANN?

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :