Tuesday, October 26, 2010

Mengenai ANDA!

Ya anda!

Anda yang tengah membaca atau pun yang tengah mengonline FB sambil bergolek-golek atas lantai dengan bantal busuk kurun keempat belas kau tu. Atau anda yang tengah sibuk baca business untuk final exam yang bakal menjelma tak lama lagi. Ya, anda! Silalah hayati isi kandungan yang bakal diisi oleh aku yang sekarang ini dalam keadaan yang sangat dramatik sebab baru lepas main kejar-kejar kat luar bilik. Heh?


Bongoklah kau! Disebabkan kau, aku menghadapi kehidupan aku dengan penuh gembira sekali tau tak!! Disebabkan kau jugaklah setiap hari terukirnya senyuman kat bibir ngetop aku ni. Dan semestinya, disebabkan kau, aku alami hari yang paling indah seindah-indah hari-hari aku sebelum ni.






Time kita-kita semua main bowling.
Melepaskan tekanan perasaan masing-masing.
Seronok time ni KANN?




First aktiviti kita-kita semua, karnival jual-jual (under business subjek).
Baru nak kenal-kanal, masing-masing segan silu lagi.
Tapi, rasanya kita-kita semua oraet KANN?






Time kita-kita semua pergi buka puasa kat luar.
Masing-masing dah tunjukkan pekung masing-masing.
Nanti kita-kita semua keluar makan lagi eh?




GIRL POWER!
Kita-kita semua sayang sesama kita KANN?





Kepada budak-budak yang merasakan dirinya pelajar FHND 3, semester satu Kolej Profesional MARA Beranang, TERIMA KASIH atas segala memori terindah kat sini. Sayang korang lah weh~



*Bintang-bintang;
Rakan-rakan lama ku yang dirindui, MUAAXX~ <3
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

2 caci maki:

.L A L A. said...

kerinduan kegilaan melanda. weh cuti kita merendek weh. sumpah kita kena keluar. aku jeles dah ni. haha. take care !


love, lala :)

Nur Fatin Izzati said...

lala, SEMESTINYA lah weh!
rindu kemaruk dah ni, huhu!
tunggu aku balik ye yayang~

<3

Post a Comment

cer komen :