Monday, October 25, 2010

Mengenai zaman sekarang.

Aku ada terbaca secara tak sengaja blog sorang rakan ni, atau kenalan jauh aku yang tak pulak aku nak tegur tiap kali jumpa. Latest entry yang diposnya mengenai seorang lecture atau pun senang cerita, seorang ustaz dekat blog dia. Nak kata itu satu maki-hamun, tidaklah pulak. Mungkin lebih kepada luahan perasaan yang membara terhadap ustza tersebut. Okay, aku pun membacalah.








Memang sesuatu yang tak dijangka sebenarnya. Selama aku dok kat sini, maksud aku kolej ni; aku kenal kenalan jauh ni sebagai seorang yang sangat-sangat 'sopan'. Mungkin aku dah tersalah judge dia tanpa disedari, oh well~

Jadi; konklusinya, betapa beraninya si dia ni meluahkan perasaan terpendam dia kat blog dia, siap tulis dan letak gambar ustaz tu lagi. Dasyat~

Terlintas difikiran aku serta-merta;
-Dia tak takut ke buat macam tuh?
-Dia tuh hebat sangat ke nak cakap macam tuh?
-Dah lama hidup ke apa?

Huhu, maaf lah kalau jadi satu kesalahan untuk aku berfikiran macam tuh~


sorry-sorry.

Mungkin kat sini semua benda tuh tak jadik satu masalah kot? Dan mungkin sebab aku dah terbiasa dengan keadaan di sekolah, jadi bila kat sini perkara macam ni berlaku, jadi satu masalah pulak untuk aku! Heh?

Teringatkan zaman sekolah, ada member gadoh dengan junior semata-mata pasal blog; sampai ke pejabat pengetua kecoh! Heh? Biasalah tuh KANN?

So, konklusinya; aku masih dalam mood culture shock kat sini. Itulah hakikatnya~






*Bintang-Bintang :

SELAMAT HARI LAHIR KEPADA SITI ISMATUL SADIAH, 231010. Semoga dimurahkan rezeki dipanjangkan umur, amin~




(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

2 caci maki:

.L A L A. said...

woi ! hahaha. kes blog smpai masuk bilik pengetua tu macam kenal je ? =___=''

hahaha. amboi. kemaen lagi happy die dgn kawan2 die ! hehe. sorry for lame tak bukak blog kau syg. ter-buzy. hehe. miahneyo unnie !

love, lala :)

Nur Fatin Izzati said...

lala; hahahaha!
kenangan terindah tuh, mane boleh lupa!
huhu, tak apa yayang~
aku pun ter-busy jugak!

sarangheyo~
<3

Post a Comment

cer komen :