Friday, March 04, 2011

Contest :: Jangan Pandang Camera .

woot woot , sunset ~


Sekali lagi aku ber-blog walking sambil bergolek golek . (pepagi buta ni , sorang sorang ! ) Okay , fine .

Jadi , kontest kedua untuk hari ni . (gian ~)  Sangat bersemangat sebenarnya aku nak masuk kontest ni . Sebab , aku memang suka tangkap gambar tak tengok kamera . Malulah katakan . Kekekeke , pilihan gambar yang nak dipertandingkan pun mengambil masa satu hari satu malam baru aku dapat pilih yang mana yang aku nak letak . (sebab syarat kata boleh letak SATU gambar je .) So , ini dia . .





mesra , cepat , betul .

Time ni tengah tunggu giliran nak berkawad sebenarnya . Memang tak lama sebenarnya nak tunggu , jadi berposing sakanlah masing masing . (camera-girl ikut sekali .)

ps : time ni jugaklah first time sebenarnya aku jadik komander . TERBAIIIK ~ !



Syarat syaratnya adalah ;



So , anda yang baca , anda ditag ! ;D



(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :