Friday, March 04, 2011

Jumping High Photo Contest .


weet weet !


Berblog walking sambil bergolek , terjumpa contest ni . Waah , seronok ! Jadi , aku mengambil keputusan untuk menjadi salah satu peserta contest ni . (jeng , jeng , jeng .)






Ps : credit to CHAP , aku ambik gambar neh okay ! ;)

Okay , gambar ni sangat bermakna sebenarnya . Back to 2009 actually . Selang beberapa minit selepas tamatnya SIJIL PELAJARAN MALAYSIA , paper chemistry tak salah aku . (Padahal aku tak habis lagi , sebab esoknya paper tassawur .) Maka , terlahirlah gambar ni .

Tak payah cakap ar , memang ber-countdown bagai dalam dewan diserikan lagi dengan sorakan dan tepukan  . (dah macam sarkas ! ) Sampai cikgu cikgu yang menjaga kiteorg time tuh tak kasik hantar paper . Amboih !

Pape pun , miss the moment so damn much ! And , anyway . Dalam gambar tuh , aku betul betul kat tengah . The center of earth gitu . ;D



Dan syarat syaratnya adalah :

1. Follow blog ungu ini supaya anda sentiasa update dengan perkembangan contest ini.
2. Buat satu entry yang bertajuk JUMPING HIGH PHOTO CONTEST.
3. Muat naik gambar yang mahu anda taruhkan dan ceritakan mengenai gambar itu.
4. Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.
5. Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii hehe.
6. Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :)
7. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahuu okay ;)


Okay , done semua !
Akhir sekali , aku tag pada :









(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

2 caci maki:

Unknown said...

Heee moment baru habis SPM la moment terbaik dalam hidup kan ?

Tengs for join dear !
Goodluck ;D

Nur Fatin Izzati said...

Cik penganjur Tyra : yes !
Sangat rindu dekat sekolah .
neway , tengs unnie . ;D

Post a Comment

cer komen :