Thursday, March 17, 2011

Happy Birthday , JIMI .

Post ni khas ditujukan kepada sapa yang rasa nama dia JIMI . :)

Okay , just make it quick . HAPPY BIRTHDAY TO YOU bro ! May GOD bless you always . Done .



aku tekan 'ahmad najmi' dekat google , keluar gambar lain . (aish ! )
so , aku curik gambar satu ? ;D

Dan , demi memperingati betapa besarnya si JIMI ni sekarang , party besar besaran diadakan kat TS . Dan , oleh kerana aku terdelay flight dari yang sepatutnya , party ni agak lewat dimulakan . ( Seriusly , aku bersalah giler datang lambat tadi ! ) Lepas tuh , merantaulah kiteorg satu TS tuh . Ke sana ke mari , dan akhirnya ke Keepsi lah kami . ( kan party besar besaran . )

Anyway , thanks for inviting me to your party JIMI . Aku still nak dua ketul ayam keepsi aku tuh ! Tau ! !



Okay , it just a voice but you freakin HOT lah JOHNNY DEEP !

Katanya nak tengok dengan kesayangan aku ( iaitu adik adik yang tercinta . ) Tapi , REZEKI DEPAN MATA JANGAN DITOLAK . Kan JIMI kann ?

So , about the movie . Awesome , cool and konfom kau sakit perut tengok cerita ni tanpa popcorn dan air kat tangan ! ( memang tercekik air liur aku sepanjang dalam hall tuh ! ) Jadi , pergilah tengok . Sebab utamanya , ofcourse JONNY DEEP . :D




Well then . Again , HAPPY BIRTHDAY bro ! Birthday aku nanti kita buat kat genting eh ? ;D




* Bintang bintang :
So , how was your night ? Still crying or what ? CURIOS !  ;)))

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

1 caci maki:

Anonymous said...

laa..kau pon datang lambat eeh..?aku igt aku yg paling lambat..hehehe..!!

Post a Comment

cer komen :