Friday, March 18, 2011

SUPRA atau Heels ?

SUPRA ;








Heels ;



also known as Wadges Shoes .


Okay , so deeply in love with this both type of shoes . SUPRA , sejak aku menjalani kehidupan 'Korea' aku . Heels , sejak aku katanya dah makin besar ni .

I use to be one-of-the-most-rockers-girl in my class . Dengan gelang ala ala rockers tuh , (aku 'terlupa' nama gelang tuh !) cincin satu tangan , dan berkasut ( kasut kat header tuh ) sambil berbaju kurung . Even beg duit aku pun still jenis yang 'lipat-dua' tuh . Ada gambar NARUTO lagi tuh .

Sampailah satu masa ni , aku pakai heels pergi kelas , (or should i said Wadges .) Guess what ? 'Ehhh fatt , wadges barulah . Tak penah dipakai , tiba tiba pakai pulak !' 'Eh eh , cuba tengok fatt jalan ?'  =,="'

Mungkin pelik sangat kot aku pakai heels ? Okay fine , but i still love it so much . So , jangan melatah sakan bila nampak aku pakai heels satu inci nanti . (hahahahahaha , impossible !)
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :