Saturday, March 19, 2011

Something new just happen !

And its was fabulous ! Huwahaha , mungkin tidak ! Tapi sekurang kurangnya impian aku tercapai setelah berjaya memujuk ibu untuk sekelian kalinya . AKU BERJAYA POTONG RAMBUT HARI NI ! Dengan kata lainnya , YA ! AKU BARU JE POTONG RAMBUT AKU . Dan , apesal aku exicted sangat ? Takat potong rambut je pon kan ?

Ehem , bermulalah kisah aku . Selama aku hidup , selama aku bernafas atas muka bumi ni , aku pernah potong rambut aku dua kali sahaja ! Repeat , DUA KALI SAHAJA ! Last time aku potong , masa darjah enam  bersamaan dua belas tahun . Sampailah sekarang aku dah nak masuk dua puluh tahun . Kau boleh bayangkan tak bertapa PANJANGNYA rambut aku .

Sampaikan kat kolej aku digelar KAK LIMAH ! Adeh , panjang lagi rambut kak limah dari aku weh ! =,="

Dan , sampailah tadi . Entah kenapa entah memang tergerak hati aku nak potong rambut . Mungkin sebab sebelum ni takde rezeki nak melangsungkan permintaan aku ni , tu yang tak potong potong tuh . Sekarangkan cuti sekolah ? Memang masa yang dinanti nantikanlah . ;)

Lagipun , ibu tak pernah kasik aku potong rambut . Atas sebab apa , aku pun tak tau walaupun itu rambut aku . Mungkin ada sebab tersendiri kenapa ibu tak kasik , tapi nawaitu aku dah tak tertahan dah . Memang aku meroyan depan ibu kata nak potong rambut . Dan , dah nama pun ibu . Ibu mana yang sanggup melihat anaknya menderita ndak ? Ibu pun iyakan ajelah .

Jadi , saksikanlah perubahan extreme aku .

Dari ni ;



Ke ini ;



Hebat bukan ? Hihihihi . ;)
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

2 caci maki:

napeace™ said...

Biar betul? Dua kali je?! WOW Macam Rapunzel lah ea.
Rambut Key tuu smart !

Fatto Fatt. said...

sedihkan ?
huhu , rambut key merupakan satu impian sejak kenal dia .
hahahahahahahaha . ;)

Post a Comment

cer komen :