Sunday, August 07, 2011

entry : abang hot !

entry ni khas untuk kau yang bernama Hafidz .


gambar ni hensem , HAHA .


aku tak nak tulis banyak , cuma nak isi kekosongan blog aku dengan entry ni . entah dari mana entah aku dapat ilham nak tulis pasal laki ni ? aisehh .

aku tak ingat bila aku kenal dia . err , tapi yang pasti agak mengambil masa yang lama untuk aku kenal laki ni . HAHA , budak HOT kan ? susah sikit nak approach .

teringat lagi masa semester satu , macam macam citer aku dengar pasal laki ni . tapi satu citer pun aku tak ingat nak tulis kat sini .




memang betul pepatah mengatakan , DONT JUDGE A BOOK BY IT COVER ! nampak je jambu macam ni , tapi hati banyak legend oooh .

special speech to Hafidz :
berusahalah sehabis baik dalam apa jua harapan yang kau harapkan tuh . hee , jangan mengelabah sangat , karang terlepas . ;)

okay , siap entry pasal kau . ingat aku tak berani nak post kat blog ? puii .


*hee , hey aku rasa aku pernah ada crush kat kau . tapi sumpah aku tak ingat bila . HAHA , maluuu !



buat entry pasal kengkawan sangat sweet . aku buat lagi lepas ni . ;)

(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :