Sunday, November 13, 2011

atas permintaan



sekali lagi, post ni untuk kau.




well, atas permintaan kau. walaupun aku tau kau semata nak stalk tengok aku tulis apa pasal kau, tapi dah permintaan aku pun buatlah.


aku takde niat nak jatuhkan maruah kau. ke nak buat kau malu bagai bagai. cuma aku akan menganjing kau sikit, harap kau tak kesah.

jadi, apa sebenarnya aku nak tulis. aku sendiri lupa! harharhar.

sebelum ni aku pernah post pasal kau, aku tak tau kau perasan ke tak. masa tuh kau baru buat luahan perasaan dekat aku, sebab tuh aku post pasal kau. aku suka dengar lelaki bercerita pasal masalah dia dengan awek dia. tapi tak ramai yang boleh buat macam tuh. sebab tuh aku respect kau! *tabik*

dan, setelah sekian lamanya aku tak dengar cerita pasal kau. aku tak tau keadaan kau sekarang ni. tapi, berdasarkan apa yang aku nampak, berdasarkan apa yang aku baca, kau dah maju sekarang.

tak sampai hati nak print screen tunjuk dekat sini, karang tak pasal pasal kau mintak putus kawan dengan aku.

kemain lagi kau. segay gay kau pun, tau jugak nak berjiwang karat berbagai bagai ni. tahniah! aku sendiri terkedu tengok kau begitu puitis dengan awek kau. tipulah kalau aku tak gelak tengok kau dok bermanja manja dengan awek kau dekat fesbuk tuh. gelak guling guling pulak. pastuh tunjuk dekat budak bilik. budak bilik pun gelak, okay comel sangat!

siap bagi cincin di angkasa lagi haa. memang yang ni aku gelak puas puas satu malam! dem kau hebat.




ps : semoga kau bahagia. okay dah! :)
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :