Friday, November 18, 2011

end of another semester



post dimulakan dengan Bismillah.

finally finished my final paper. and finally finished my third semester. yet I'm still here in Beranang.

aku ni baik gamaknya tak balik lagi. rumah dekat pulak, tak perlu nak kelam kabut. barang baju segala buku belum aku kemas lagi pun. tinggal nak perosok dalam beg then selesai.

sama macam semester semester lepas. kononnya nak catit kenangan manis menyusuk kalbulah ni, aku pun merajinkan diri menaip. aku tak ingat berapa hari bulan aku masuk kolej awal sem hari tuh. kalau tak time dulu dulu kemain lagi aku buat bookmark dekat kalendar. dah makin besar ni, baru aku faham ertinya bullshit dekat benda yang remeh temeh. haa.

sem ni, sem terakhir foundation. the little 'F' in 'FHND' stand for that. then masuklah 'HND', higher national diploma. kalau kau tanya aku 'FHND tuh apa weh?', aku mungkin masih lagi mengagap nak jawab. the whole meaning of FHND tuh, aku sendiri tak berapa nak hafal. takat jawab, 'die up sikit dari diploma'. itulah jawapan paling bernas aku boleh kasik. worse haa?

well, HND much more harder. and its a fact. jadi, aku tak dapat nak gambarkan masa depan aku sem depan. demdemdem! itu pun kalau aku lepas F ni, dan aku berharap aku lepas F ni. fuhhh! semoga hidup aku diberkati Allah, amin.

masih teringat impian aku awal sem dulu. 'sem ni nak naikkan pointer supaya aku boleh naik atas pentas', cewahh! al-malangnya, aku tak tau. sekali lagi, semester ni bagai kan tayar yang berpusing. kejap aku kat atas, kejap aku kat bawah. ada masanya aku terasa awesome giler nak mati, dan ada masanya aku rasa macam nak bunuh diri. metafora semata! jadi, apa pun keputusan aku nanti akan aku terima dengan hati yang terbuka. takde maki hamun 'dem you madefaker' atau 'godai godai' bagai bagai. aku dah berusaha sehabis baik dan itulah pulangannya nanti.























enough talking crap.

semester ni takde gambar. ada tu ada, tapi gara gara P1 aku terlebih kuota aku tak mampu nak letak. *bertapa lembabnya kau internet* fuuuuu!

last point for my speech, *ehem* hoping for the best to all. itujelah, teehee.

habis kenangan sem ini, kenangan sem depan pulak menanti. okay!
(✿◠‿◠) Fatto Fatt .

0 caci maki:

Post a Comment

cer komen :